برگزاری مرحله نهایی بخش خواهران جشنواره قرآن جامعةالمصطفی(ص)
کد خبر: 3876020
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

برگزاری مرحله نهایی بخش خواهران جشنواره قرآن جامعةالمصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه - مرحله نهایی مسابقات طلاب خواهر حاضر در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) در مجتمع آموزش عالی شهیده بنت‌الهدی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، بخش نهایی طلاب خواهر حاضر در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی (ص) با شعار «استقامت امت، نصرت الهی» با حضور 21 متسابق از کشور‌های مختلف دیروز، 13 اسفندماه، در مجتمع آموزش عالی شهیده بنت‌الهدی برگزار شد.

جت‌الاسلام رفیعی، رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: گستره و تنوع ملیت شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن و حدیث، از دیگر ویژگی‌های فاخر جشنواره قرآنی المصطفی(ص) به شمار می‌رود. این جشنواره مقدمه‌ای برای ارتقای سطوح مهارتی طلاب و دانش‌پژوهان در حوزه‌های قرآنی و حدیثی است. در این جشنواره بین‌المللی، ضمن کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها، برآنیم تا چالش‌ها و آسیب‌های موجود را احصا و شناسایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مرحله پایانی این دوره از مسابقات قرآنی تاکنون در سه کشور جهان به پایان رسیده و جمع‌بندی نهایی صورت گرفته است، بیان کرد: دیروز مرحله نهایی بخش شفاهی مسابقات خواهران و برادران برگزار شد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در رشته‌های شفاهی، شاهد رقابت‌های بسیار سنگین متسابقان بودیم، تصریح کرد: استادان و داوران بین‌المللی قرآن در کیفیت‌بخشی به مراحل مختلف مسابقات نقش بسزایی داشتند. مسابقات شفاهی بخش خواهران در مجتمع آموزش عالی شهیده بنت‌الهدی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha