کتابخانه تخصصی امام علی(ع) در فضای مجازی منتشر شد
کد خبر: 3883757
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

کتابخانه تخصصی امام علی(ع) در فضای مجازی منتشر شد

همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، کتابخانه تخصصی امام علی(ع) با افزایش ۱۶۴ عنوان کتاب جدید در فضای مجازی به‌روزرسانی شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع)، وب‌سایت کتابخانه دیجیتال نور، کتابخانه تخصصی امام علی(ع) را با افزودن ۱۶۴ عنوان جدید و افزایش منابع این کتابخانۀ تخصصی به ۶۲۰ عنوان کتاب با محوریت کلمات قصار، نامه‌ها، آثار، سیره، زندگانی و اثبات ولایت حقه امام علی(ع)، به‌روزرسانی و منتشر کرد.

دسترسی به متن و تصویر صفحات کتاب‌ها با قابلیت جست‎وجو در متن و دیگر امکانات پژوهشی همچون یادداشت‌برداری، نمایه‌زنی، رنگی کردن متن، مشابه‌یابی متون و ... از جمله ویژگی‌های وب‌سایت کتابخانه دیجیتال نور (نورلایب) است.

نورلایب با ارائه بیش از ۴۲ هزار جلد کتاب و با توجه به دارا بودن منابع گسترده تراث و نسخه‌های فراوان و همچنین ارائه قابلیت‌های به‌روز پژوهشی، همواره مورد استقبال مخاطبان داخلی و خارجی بوده است و هم‌اکنون نیز بیش از ۳۲۶ هزار کاربر در این پایگاه عضو شده و از منابع غنی و امکانات پژوهشی این کتابخانۀ دیجیتال بهره‌مند می‌شوند.

از جمله کتب ارائه شده در کتابخانه تخصصی امام علی(ع) می‌توان به مناقب علوی در شعر فارسی، المراجعات رهبری امام علی(ع) در قرآن و سنت، امام علی(ع) در قرآن از دیدگاه اهل سنت، پیام امام امیرالمؤمنین(ع)(۱۵ جلد)، تاریخ از دیدگاه امام علی(ع)، مناقب الامام علی بن‌ابی‌طالب(ع)(کلابی)، مناقب الامام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)(مناقب مغازلی)، مناقب الامام امیر المؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)(الکوفی) (۳ جلد)، احقاق الحق و ازهاق الباطل(۳۴ جلد)، اصحاب امیرالمؤمنین(ع) و الرواه عنه(۲ جلد)، اثبات الوصیه للامام علی بن ابی طالب، اختیار مصباح السالکین، اسرار الامامه، الامامه فی اهم الکتب الکلامیه، الغدیر فی الکتاب و السنه و الادب(۱۱ جلد)، الغدیر(۲۲ جلد) و الفین اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha