اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان در «کوهبنان»
کد خبر: 3896857
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان در «کوهبنان»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه در سطح شهرستان کوهبنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ روح‌الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، 17 اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم اجرای اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه در این شهرستان، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مؤمنانه و همدلی با اقشار آسیب‌دیده در جریان کرونا ضمن تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی‌(ع)، زمینه برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده در شهرستان آغاز شد.

وی بیان کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه که از سنت‌های بسیار پسندیده و ارزشمند در دین مبین اسلام است، در دوران دفاع مقدس نیز به‌خوبی اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: در حالی که بیماری کرونا بر کشور سایه انداخته و بر فعالیت‌های مختلف اثرگذار است، کمک‌های مؤمنانه کشور را به جنب و جوش انداخت. لذا، در این روزها در لبیک به پیام ولی امر مسلمین جهان در سراسر کشور شاهد همراهی خوب خیرین و مردم ایران اسلامی هستیم.

وی یادآور شد: تعداد بسته‌های توزیع شده از نظر مالی اصلا اهمیتی ندارد، در حقیقت مهم خیزش فرهنگ و سیره‌ انفاق و همدلی است که بین مردم راه افتاده است.

ابراهیمی اظهار کرد: در اولین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در کوهبنان تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: هدف از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ همدلی، همراهی، همکاری، نوع‌دوستی، ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی انسانیت و نوع‌دوستی در ایران اسلامی به بارزترین مرحله خود رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسئولان، خیرین، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت‌های مذهبی بتوانیم سبد کالای معیشتی بیشتری را تهیه و در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) و شب‌های قدر توزیع کنیم.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha