سفره رنگین 4 هزار نفر از محرومان در عید غدیر
کد خبر: 3915496
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

سفره رنگین 4 هزار نفر از محرومان در عید غدیر

مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با اجرای طرح هم‌نمک طی دو عید بزرگ قربان و غدیر با همراهی مردم توانست چهار هزار پرس غذا و هزار و 100 بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع کند.

به گزارش ایکنا، در عید قربان سال جاری مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با اجرای طرح هم‌نمک و دریافت كمک‌های نقدی خیران، بانی قربانی 11 رأس گوسفند بود كه از این تعداد قربانی، 172 بسته گوشت تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش هم‌نمک توزیع شد.

همچنین خیران هم‌نمک توزیع گوشت‌های 10 گوسفند قربانی شده خود را به هم‌نمک واگذار کردند كه گوشت این قربانی‌ها به همراه 100 بسته ارزاق در روز عید قربان میان نیازمندان حاشیه شهر تهران توزیع شد.

در عید غدیر نیز طبخ و توزیع بیش از چهار هزار پرس چلوكباب كوبیده و توزیع بیش از هزار بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند در دستور کار هم‌نمک قرار داشت که با موفقیت انجام شد.

مسئولان خیریه متوسلین به امام رضا(ع) برای ماه محرم و صفر نیز در نظر دارند با كمک خیرین در خدمت مردم عزیز و محروم منطقه جازموریان باشند و به طبخ و توزیع حدود هشت هزار پرس غذا برای مردم این منطقه اقدام کنند. همچنین با سركشی از روستاها، بخش‌ها و كپرنشین‌ها، هزار و 200 بسته ارزاق در این مناطق توزیع خواهد شد.

 

سفره رنگین 4000 محروم روز عید غدیر/ همنمک محرم و صفر جازموریان است

انتهای پیام
captcha