«اسلام تکفیری»؛ پژوهش مشترک مؤسسه سن‌مارینو و دانشگاه ادیان
کد خبر: 3917044
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

«اسلام تکفیری»؛ پژوهش مشترک مؤسسه سن‌مارینو و دانشگاه ادیان

مسئول دوره تخصصی گفتمان بینادینی و روابط بین‌الملل دانشگاه و مؤسسه عالی علوم دینی «سن مارینو» از انجام پژوهش مشترک با موضوع اسلام تکفیری بین مؤسسه متبوع وی و دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد.

«اسلام تکفیری»؛ پژوهش مشترک مؤسسه سن‌مارینو و دانشگاه ادیانبه گزارش ایکنا به نقل از دانشگاه ادیان، آدولفو مورگانتی، مدیر انتشارات ایل چرکیو و مسئول دوره تخصصی گفتمان بینادینی و روابط بین‌الملل دانشگاه و مؤسسه عالی علوم دینی «سن مارینو» در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در رم از انجام پژوهش مشترک با موضوع اسلام تکفیری بین مؤسسه متبوع وی و دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد.
 
مورگانتی در این دیدار به ارائه گزارشی از دوره تخصصی گفتمان بینادینی و روابط بین‌الملل دانشگاه و مؤسسه عالی علوم دینی «سن مارینو» و حُسن مشارکت با دانشگاه ادیان و مذاهب پرداخت.
 
وی از مذاکره با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مسجدجامعی، سفیر اسبق ایران در واتیکان و مشاور دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص انجام تحقیقات مشترک با موضوع اسلام تکفیری و دعوت از هیئت ایرانی جهت گزارش نتایج آن، با برگزاری نشستی در ایتالیا، پس از اتمام دوره فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.
 
این برنامه در چهارچوب تفاهم‌نامه امضا شده بین دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه سن مارینو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha