فعالیت‌های آموزشی مدارس از ۱۵شهریور آغاز می‎شود
کد خبر: 3917478
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

فعالیت‌های آموزشی مدارس از ۱۵شهریور آغاز می‎شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت اعلام وضعیت سفید یا زرد فعالیت‌های آموزشی مدارس لرستان از ۱۵شهریور آغاز می‎شود.

فعالیت‌های آموزشی مدارس از ۱۵شهریور آغاز می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، روز سه‎شنبه، 28 مردادماه، در جریان بازدید از مدرسه ابتدایی شهید عباس کامیاب، با بیان اينکه در صورت اعلام وضعيت سفيد يا زرد فعاليت‌های آموزشی مدارس استان از 15 شهريور برگزار می‌شود گفت: در صورتی که وضعيت قرمز باشد فعاليت‌های آموزشی دانش‌آموزان از طريق برنامه شاد پيگيری خواهد شد.

وی شروع سال تحصیلی در 15 شهریور را قطعی دانست و با تأکید بر آمادگی کامل جهت بازگشایی مدارس در این تاریخ، گفت: آموزش و پرورش باید بتواند اعتمادسازی را به وجود آورد، تا خانواده‌ها دانش‌آموزان را با اعتماد کامل به مدرسه بفرستند.

احمدی لاشکی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید، باید به وضعیت مدارس برای بازگشایی، هدایت تحصیلی، تهیه اطلس دسترسی دانش‌آموزان به روش‌های مختلف آموزشی، تأمین و توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ آموزشی معلمان، تدریس در فضای مجازی، تولید محتوا، تامین مواد ضدعفونی جهت آمادگی مدارس برای پذیرش دانش‌آموزان اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام
captcha