فراخوان طراحی آرم کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان
کد خبر: 3917522
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

فراخوان طراحی آرم کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

فراخوان طراحی لوگو کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان از سوی ستاد برگزاری این کنگره و با هدف ارتقای سطح کیفی برگزاری این کنگره اعلام شد.

فراخوان طراحی آرم کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فراخوان طراحی آرم برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با هدف ارتقای سطح کیفی برگزاری این مسابقات کنگره اعلام شد.

بر اساس این فراخوان ۱۰۰ اثر راه یافته در این فراخوان در قالب یک نمایشگاه برپا خواهند شد و در معرض دید عموم قرار گرفته می‌شود این در حالی است که سه اثر برتر این فراخوان به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
بر اساس این گزارش آثار ارسالی باید مطابق با نمادهای ایثار و شهادت بوده و قابلیت استفاده در مجامع علمی و بین‌المللی را داشته باشد و توانایی، تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهد.

بر اساس این گزارش حجم مجاز برای ارسال آثار این فراخوان ۶ مگابایت است و آخرین مهلت ارسال آثار این فراخوان ۲۰ شهریور اعلام شده است این در حالی است که نتایج این فراخوان ۳۰ شهریور اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به ایمیل lorestan.kongereh.6300@gmail.com
ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خرم‌آباد، خیابان انقلاب، روبروی پادگان۰۷ ، کوچه ایثارگران، دبیرخانه ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha