مشکلی در تامین ماسک هیئت‌های عزاداری اردبیل وجود ندارد
کد خبر: 3918371
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

مشکلی در تامین ماسک هیئت‌های عزاداری اردبیل وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، گفت: با توجه به اقدامات انجام یافته در خصوص تهیه و تأمین ماسک برای هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری هیچ مشکلی نداریم.

تأمین ماسک مورد نیاز هیأت‌های عزاداری در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، روز یکشنبه، دوم شهریورماه، گفت: شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از انتشار این بیماری یکی از نیاز‌های اساسی استان محسوب می‌شود.
وی افزود: این نیاز با توجه به ایام سوگواری ماه محرم در هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد با توجه به حضور جمع کثیری از مشتاقان سوگواری اباعبدالله(ع) بیش از گذشته احساس می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های استان، تولید ماسک مناسب و مورد نیاز است و در این راستا سازمان صمت استان از ابتدای شیوع کرونا تا امروز تلاش کرده تا در حل این مسئله فعالیت‌های اثرگذاری داشته باشد.
وی اظهار کرد: امروز توانایی تولید و توزیع روزانه ۱۳۵ هزار ماسک سه لایه پزشکی و n۹۵ را در سطح استان اردبیل، وجود دارد که در موضوع تأمین پارچه، تولید و توزیع آن نیز نظارت لازم انجام می‌شود.
صادقی تصریح کرد: آنچه در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده عزاداری‌های ایام محرم است که باید برای سلامت عزاداران حسینی در این ایام در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأمین ماسک برای عزاداران به‌ طور جد انجام شود.
وی گفت: متولی برگزاری مراسم ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی است و هیئت امنای مساجد و هیئت مذهبی با اعلام ماسک مورد نیاز خود به سازمان تبلیغات اسلامی استان به هر میزان که لازم داشته باشند می‌توانند از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهیه کنند. 

انتهای پیام
captcha