اجرای پویش «هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 3919300
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

اجرای پویش «هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی» در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از اجرای پویش ملی با شعار هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی از سوی این اداره در استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای پویش «هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی» در ایام محرم و صفر در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با تبعیت از توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این ایام و لزوم زنده نگاه داشتن آئین‌های عزاداری ۲ برنامه ویژه ماه محرم توسط اداره امور قرآنی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شرایط ناشی از کرونا و لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های ویژه این ایام به خصوص در بحث برنامه‌های قرآنی، افزود: پویش «هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی» و برگزاری مسابقه کتابخوانی با محور قرآن و قیام عاشورا توسط این اداره در استان درحال اجرا است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های یاد شده از ظرفیت مؤسسات و خانه‌های قرآن سراسر استان بهره‌گیری شده و برای برگزاری این برنامه‌ها با شعار # هرخانه_ایرانی_یک_هیئت_قرآنی در بستر فضای مجازی اقدام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند در صفحه اینستاگرام به نشانی setarebaran_ir و یا پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت به نشانی www.telavat.ir اقدام کنند و یا در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و ایتا به آدرس @telavat مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha