چتر حمایت آستان قدس رضوی بر سر ۱۵۰۰ سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3942679
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

چتر حمایت آستان قدس رضوی بر سر ۱۵۰۰ سیل‌زده لرستان

مدیر عمران و توسعه منطقه‌ای آستان قدس رضوی در لرستان بیان کرد: آستان قدس رضوی در قالب طرح اشتغالزایی در مناطق سیل‌زده با اعطای تسهیلات کم‌بهره برای ۱۵۰۰ دامدار لرستانی دامداری‌های کوچک دام سبک در دو شهرستان پلدختر و دوره‌چگنی می‌سازد.

چتر حمایت آستان قدس رضوی بر سر ۱۵۰۰ سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدابراهیم قارزی، مدیر عمران و توسعه منطقه‌ای آستان قدس رضوی در لرستان، دوم دی‌ماه در جمع اهالی رسانه‌ با اشاره به اجرای بزرگترین طرح اشتغالزایی آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده لرستان، در قالب یک طرح سه ساله، اظهار کرد: رسالت خطیر آستان قدس رضوی، زدودن غبار فقر و محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی به حضور جدی آستان قدس رضوی در مناطق محروم و سیل‌زده لرستان اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی در قالب این طرح با اعطای تسهیلات کم‌بهره برای ۱۵۰۰ دامدار لرستانی دامداری‌های کوچک دام سبک در دو شهرستان پلدختر و دوره‌چگنی می‌سازد.

قارزی به وجود تقریبی پنج میلیون رأس دام سبک و سنگین و تولید ۳۰ میلیون تن گوشت قرمز در لرستان اشاره و با یادآوری اینکه لرستان دارای رتبه‌های برتر در حوزه دام و تولید گوشت قرمز است، تصریح کرد: حجم اعتبار این طرح ۱۰۵ میلیارد تومان با بهره کم و بازپرداخت سه ساله است که تاکنون این طرح برای ۵۰۰ دامدار لرستانی در مناطق سیل‌زده لرستان عملیاتی شده است.

مدیر عمران و توسعه منطقه‌ای آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه دامداری‌های ساخته شده در قالب این طرح از پشتیبانی تخصصی و توزیع خوراک دام بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: با اجرای این طرح، بیش از هزار تن گوشت قرمز به ظرفیت تولید لرستان اضافه می‌شود.

انتهای پیام
captcha