برگزاری کلاس‌های قرآنی در هیئت محبان امام حسین(ع) سنندج
کد خبر: 3946148
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

برگزاری کلاس‌های قرآنی در هیئت محبان امام حسین(ع) سنندج

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری کلاس‌های قرآنی در مقاطع سنی کودکان و نوجوانان در هیئت محبان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: کلاس‌های قرآنی این هیئت مذهبی از امروز، 17 دی‌ماه در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هیئت محبان امام حسین(ع) سنندج در مجتمع فرهنگی کوثر مستقر بوده و فعالیت‌های قرآنی، دینی و مذهبی متنوعی را برای مخاطبان خود برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری کلاس‌های قرآنی در مقاطع سنی کودکان و نوجوانان در هیأت محبان امام حسین(ع) خبر داد و افزود: کلاس‌های قرآنی این هیأت مذهبی از امروز، 17 دی‌ماه در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با اشاره به تجهیز این هیئت مذهبی عنوان کرد: به همت فرماندهی و نماینده ولی فقیه در عقیدتی، سیاسی، انتظامی استان کردستان کتابخانه عمومی این هیأت با عنوان «سردار شهید سلیمانی» به مناسبت سالروز گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی روز گذشته، 16 دی ماه در این هیئت افتتاح شد.

وی با اشاره به اهدای هزار و ۱۰۰جلد کتاب از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان و شورای هیئات مذهبی به این کتابخانه بیان کرد: این کتاب‌ها با موضوعات اجتماعی، مذهبی و دینی در کتابخانه هیئت محبان امام حسین(ع) مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

خزاعی یادآور شد: نصب تابلو با نام سردار دلها در محل کتابخانه و فضای بیرونی و راه‌اندازی سالن مطالعه با رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغی در ساعات مشخص از اقدامات انجام شده برای این کتابخانه عمومی بوده است.

انتهای پیام
captcha