شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارند
کد خبر: 3950893
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارند

معاون اول رئیس جمهور در یادمان شهدای هویزه گفت: شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارند. شهدای هویزه جمعی از فرهیختگان کشور بودند که در این مسیر از کشور دفاع کردند.

شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارندبه گزارش ایکنا از خوزستان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه به استان خوزستان، عصر امروز ۱۱ بهمن در یادمان شهدای هویزه حاضر شد و مورد استقبال جمعی از مردم منطقه و مسئولان قرار گرفت.

جهانگیری سپس بر سر قبور مطهر شهدای هویزه و مادران شهدای آرمیده در یادمان حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشت.

معاون اول رئیس جمهور در خاتمه این زیارت که شریعتی استاندار خوزستان نیز حضورداشت، گفت: شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارند. شهدای هویزه جمعی از فرهیختگان کشور بودند که در این مسیر از کشور دفاع کردند. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

یادمان «شهدای هویزه» به‌عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل شهادت «سید محمد حسین علم‌الهدی» و یاران عاشورایی‌اش در عملیات نصر (۱۶ دی سال ۵۹) و از مقاصد اصلی مورد بازدید راهیان نور واقع در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری اهواز است.

انتهای پیام
captcha