270 پروژه در البرز به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3950997
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

270 پروژه در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۲۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 300 میلیارد تومان در البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

270 پروژه در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ۱۲ بهمن‌ماه در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد ایثارگران کرج برگزار شد، گفت: 42 سال پیش انقلاب به رهبری مردی فرزانه که در شهرستان خمین پا به عرصه وجود گذاشت با حمایت زنان و مردان این سرزمین به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه استمرار، اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در گرو حمایت و وحدت میان مردم است، گفت: امروز انقلاب اسلامی نیازمند وحدت بین مسئولان و مردم است.

این مسئول بیان کرد: مردم طی سال‌های پس از انقلاب تاکنون وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند و امروز مسئولان کشور باید با توجه به پشتیبانی و حمایتی که مردم از انقلاب کردند، در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی تلاش کرده و گام بردارند.

شهبازی تصریح کرد: 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و تمام مردم در سراسر جهان و همچنین دشمنان به قدرت انقلاب اذعان دارند و این بزرگ‌ترین افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول در ادامه بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: برخلاف شرایطی که به‌واسطه شیوع کرونا در دنیا و به تبع آن در ایران نیز حاکم است، اقدامات بزرگی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌ها و طرح‌های بسیاری در البرز به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: امسال ۲۷۰ طرح و پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که بخش عمده آن مربوط به بخش خصوصی است.

استاندار البرز تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده که دو هزار میلیارد تومان آن از طریق بخش خصوصی تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha