کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند
کد خبر: 3951196
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
در اولین روز دهه فجر؛

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند

کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در گلزار شهدای «غریبان» اردبیل با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، در این مراسم جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا و ایثارگری و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه معنوی، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و یادآور شد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و از آغاز فعالیت تاکنون در راستای پیشبرد اهداف کشور تلاش می‌کند.

اوچی، با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه و تعهد ما پاسداری از خون شهیدان و تداوم راه آنان است، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با تأسی از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با مدیریت جهادی و الگوگیری از ایثارگری‌های شهدا در راستای انجام رسالت‌ها به روند تعالی کشور شتاب دهیم.

وی بر گرامیداشت یاد و خاطره فجرآفرینان تاکید و اضافه کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲۰ ویژه برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جهاددانشگاهی استان اردبیل اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha