تولید 4000 محتوای فرهنگی و هنری با موضوع شهدا در یزد
کد خبر: 3961379
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

تولید 4000 محتوای فرهنگی و هنری با موضوع شهدا در یزد

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد گفت: در رویداد بزرگ فرهنگی هنری بسیج بیش از چهار هزار محتوای فرهنگی با موضوع شهدا تولید شده است.

تولید ۴۰۰۰ محتوای فرهنگی و هنری با موضوع شهدابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد، علی محمد پارساییان، مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اینکه رویداد بزرگ فرهنگی هنری بسیج در هفته بسیج سال 99 آغاز به کار کرد اظهار کرد: در این رویداد بیش از چهار هزار محتوای فرهنگی و هنری با موضوع شهدا تولید شده است.

وی با بیان اینکه در این رویداد 200 تیم از هنرمندان بسیجی حضور داشتند افزود: محتواهای فرهنگی در رشته‌های طراحی پوستر، ساخت بازی، تولید نرم افزار، انیمشین و موشن گرافی، ساخت فیلم و کلیپ، شعر، داستان نویسی، خوشنویسی و دلنوشته تولید شده‌اند.

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با بیان اينکه استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ادامه داد: در این رویداد سعی شده است به ازای هر شهید یک محتوای فرهنگی تولید شود.

پارساییان تصریح کرد: برای برگزاری این رویداد هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده و تمامی این برنامه با حضور هنرمندان بسیجی انجام شده است.

یادآور می‌شود اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد دهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha