ایجاد زنجیره تواصی، شکل‌دهی جریان تبلیغ مردمی است
کد خبر: 3963699
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

ایجاد زنجیره تواصی، شکل‌دهی جریان تبلیغ مردمی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مسئله فراگیری تبلیغ باید انجام شود، گفت: ایجاد زنجیره تواصی همان شکل‌دهی جریان تبلیغ مردمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فراگیری مسئله تبلیغ، اظهار کرد: همه مردم مبلغ هستند، در این راستا باید عرصه تبلیغ را گسترش داد چرا که مسئله تبلیغ مردمی مسئله جدیدی نیست.

وی با بیان اینکه تبلیغ یعنی رساندن پیامی که فرستنده دارد و آن پیام یک گیرنده دارد، افزود: ما برای اینکه پیام را برسانیم باید از یکسری روش و ابزار استفاده کنیم تا بتوانیم فرایند تبلیغ را مؤثرتر کرده و به طبع آن بازخورد گسترده‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به چهارمین دوره نهضت پیشرفت، گفت: دایره تبلیغ مردمی و عرصه آن باید گسترده شود. مسئله فراگیری تبلیغ باید انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: تمام مردم مبلغ هستند و وقتی مردم وارد صحنه تبلیغ شوند تحول و تغییر را مشاهده می‌کنیم و اگر مردم نقش تبلیغی ایفا کنند به نتایج ارزشمندی می‌رسیم.

وی به ظرفیت‌های تبلیغی بانوان نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیت و توان بانوان در امور تبلیغی را جدی بگیریم چرا که باور داریم حضور بانوان در این عرصه اتفاقات خوبی را رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی در پایان با تأکید بر فراگیری مسئله تبلیغ، گفت: ایجاد زنجیره تواصی همان شکل‌دهی جریان تبلیغ مردمی است.

انتهای پیام
captcha