بستری شدن ۵۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کردستان
کد خبر: 3965179
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

بستری شدن ۵۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی آمار بستری شدگان در سنندج ۳۰۰ نفر، سقز ۹۷ نفر، مریوان۱۱ نفر، قروه ۴۸ نفر، بیجار ۶۵ نفر، کامیاران ۲۴ نفر، دیواندره ۱۲ نفر، بانه ۳۵ نفر و سروآباد ۲ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بستری‌شدگان در بخش ویژه بیمارستان‌های کردستان بیان کرد: اکنون ۷۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

وی از مرگ سه بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون را یک هزار و ۱۶۷ نفر ذکر کرد و یادآور شد: از این تعداد ۴۶۳ نفر در سنندج، ۲۰۹ نفر در سقز، ۸۱ نفر در قروه، ۷۲ نفر در کامیاران، ۹۳ نفر در بانه، ۷۰ نفر در دیواندره، ۵۳ نفر در بیجار، ۱۰۴ نفر در مریوان، ۱۹نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌‌اند.

انتهای پیام
captcha