شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی در آستانه برچیده شدن
کد خبر: 3977930
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی در آستانه برچیده شدن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی گفت: اگر زمین یا مکان مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا یک ماه آینده اختصاص پیدا نکند، شورای هماهنگی از استان برچیده می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی در آستانه برچیده شدنحجت‌الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و برآمده از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نیروهای انسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کل کشور حدود 300 نفر است و از نهادهای کم خرج اما پر کار در کشور محسوب می‌شویم.

وی با تأکید براینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی هیچ‌گونه زمین و یا مکانی دارا نیست، اظهار کرد: براساس اعلام صریح قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، اگر تا یک ماه آینده زمین یا مکانی به شورای هماهنگی استان اختصاص پیدا نکند، نیروهای این نهاد به استان‌های سمنان، خراسان جنوبی و گلستان منقل می‌شوند و شورای هماهنگی در استان فعالیتی نخواهد داشت.

سالاری با بیان اینکه تنها استانی هستیم که بابت اختصاص زمین و مکان با مشکلات زیادی مواجه هستیم، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان دستور دادند که زمین اختصاص پیدا کند اما هیچ گونه همکاری انجام نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید براینکه در سال 87 یک زمین در سایت اداری بجنورد به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اختصاص پیدا کرد، ادامه داد: به علت تخلف پیمانکار وقت، زمین با شرایط نیمه ساخت از سوی راه و شهرسازی به اداره حفظ آثار منتقل شد و هیچ‌گونه خسارتی به شورای هماهنگی پرداخت نشد.

وی با بیان اینکه خرید زمین و ساخت آن با اعتبار ملی در استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: با این شرایط استان همچنان کوچک‌ترین اقدامی انجام نداده و به گونه‌ای است که مسئولان استانی تمایلی به حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان ندارند.

سالاری در پایان تأکید کرد: در استان‌های دیگر بهترین مکان به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اختصاص پیدا کرده اسست و مسئولان استانی، با اعتبار استانی تمام هزینه‌های خرید و ساخت دفتر را به عهده گرفتند اما در استان با وجود اینکه اعتبار لازم از اعتبار ملی اختصاص پیدا می‌کند، همچنان مقاومت مسئولان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha