دوره «تربیت‌ مربی حفظ قرآن» ویژه بانوان طلبه یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 3980897
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

دوره «تربیت‌ مربی حفظ قرآن» ویژه بانوان طلبه یزدی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری دوره آموزشی «تربیت‌ مربی حفظ قرآن کریم» ویژه بانوان طلبه مدارس علمیه علمیه سطح استان خبر داد.

بقمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دوره آموزشی تربیت‌ مربی «حفظ قرآن کریم» ویژه طلاب خبر داد و اظهار کرد: با توجه به راهبرد مهم توسعه و ترویج انس با قرآن کریم در میان خواهران طلبه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ در کشور، تربیت مربیان مجرب و کارآزموده جهت برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم و آموزش طلاب گرامی ضروری خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین منظور مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری ستاد ملی حفظ قرآن کریم این دوره آموزشی را ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به صورت استانی برگزار می‌کند.

حسن‌پور افزود: استان یزد نیز مشمول این دوره آموزشی خواهد بود که سهمیه استان 20 نفر در نظر گرفته شده است لذا طلاب گرامی می توانند تا دهم تیرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دوره در دو بخش غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مدارس علمیه و یا تماس با معاونان فرهنگی نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha