حضور سفیران کریمه در 50 مکان مختلف شهر قم
کد خبر: 4009523
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
در ایام معصومیه انجام می‌شود؛

حضور سفیران کریمه در 50 مکان مختلف شهر قم

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: سفیران کریمه همراه با پرچم متبرک گنبد حرم مطهر بانوی کرامت در ایام معصومیه در بیش از 50 مکان مختلف شهر قم حضور پیدا کرده و متبرکات فاطمی را توزیع و برنامه‌های معنوی اجرا می‌کنند.

 سفیران کریمه پرچم متبرک آستان مقدس حضرت معصمومه(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سفیران کریمه در ایام معصومیه با حضور در مساجد، امام زادگان و بیمارستان‌ها حال‌و‌هوای معنوی حرم مطهر بانوی کرامت را در سطح شهر گسترش می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی در مورد سفیران کریمه اظهار کرد: برنامه سفیران کریمه با حضور در یکی از مدارس قم همزمان با روز قم آغاز شد و هر روز در یکی از مناطق شهر مقدس قم تا روز ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مناطق هشت‌گانه شهر مقدس قم از هر منطقه دو مسجد شاخص انتخاب شده است، ادامه داد: سفیران کریمه در این ۱۷ روز در هر یک از شب‌های سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه در دو مسجد هر منطقه برنامه‌های معنوی را برگزار می‌کنند و به توزیع متبرکات آستان مقدس حضرت معصومه(س) می‌پردازند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حضور در بیمارستان‌ها نیز از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در ایام معصومیه است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حضور در بیمارستان فرقانی امروز یکشنبه ۹ آبان‌ماه انجام‌شده و حضور در بیمارستان شهید بهشتی در روز دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه دنبال می‌شود؛ همچنین در روز چهارشنبه ۱۲ آبان نیز سفیران کریمه در بیمارستان خرمی ویژه کودکان حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین حضور در امام زادگان و هیأت‌های شاخص قم نیز از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در داخل استان قم است که در مجموع سفیران کریمه در بیش از ۵۰ مکان مختلف برنامه‌های معنوی اجرا می‌کنند.

انصاری افزود: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای سفیران کریمه با همکاری ستاد دیه استان حضور در بین خانواده‌هایی است که از قصاص گذشته‌اند و خانواده‌هایی که در شُرف رضایت از قصاص هستند.

انتهای پیام
captcha