بیانیه گام دوم انقلاب محور حرکت اقتصادی قرار گیرد
کد خبر: 4011361
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

بیانیه گام دوم انقلاب محور حرکت اقتصادی قرار گیرد

جانشین سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر کاهش وابستگی به بودجه‌های دولتی و تصدی‌گری دولت تأکید کردند، گفت: این بیانیه باید محور و الگوی حرکت در اقتصاد باشد.

محمد حیدری جانشین سازمان بسیج اصنافبه گزارش ایکنا از زنجان، محمد حیدری، جانشین سازمان بسیج اصناف، 16 آبان‌ماه در مراسم افتتاح دفتر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: امروز فضای دولت برای فعالیت تجار و بازرگانان و دفاتر تجار در استان‌ها مناسب‌تر است و می‌توانند فعالیت‌های اثربخش‌تری را ارائه کنند.

وی با اشاره به ورود بسیج در حوزه تجار به صورت نمادین ابراز کرد: تاکید مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب کاهش و یا حذف تصدی‌گری دولت است و این بیانیه باید محور و الگوی حرکت در اقتصاد باشد.

این مسئول ادامه داد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که اقتصاد به دست اهلش سپرده شود و عملکرد اتاق بازرگانی زنجان نشان داد که فعالیت‌های مثمر ثمری در این استان انجام شده است که باید به عنوان الگو در کشور معرفی شود.

جانشین سازمان بسیج اصناف یادآور شد: در حال حاضر فضای مساعدی در اتاق‌های بازرگانی حکم فرما است که فعالیت‌های اتاق استان زنجان این موضوع را تایید می‌کند.

علی یگانه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، بیان کرد: وظیفه اصلی در هر شغل و منصبی ترویج فرهنگ بسیج، روحیه جهادی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و ترویج فرهنگ شهادت است. رزمندگان و شهدای نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس از جان گذشتند تا دین و کشور باقی بماند و امروز ما وظیفه داریم که در جبهه اقتصادی نیز همانند شهدا عمل کنیم.

این مسئول با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، گفت: طی ۱۳سال گذشته مقام معظم رهبری همواره به توسعه اقتصادی کشور تاکید کرده و با نامگذاری سال‌های مختلف این مطالبه را داشته‌اند. اگر به فرمامین فرمانده خود عمل کرده و عارضه‌یابی می‌کردیم امروز وضعیت اقتصاد کشور بهتر بود.

یگانه ابراز کرد: ناکارآمدی برخی مدیران به بهانه تحریم‌ها موجب شده تا امروز کشور به این نقطه برسد که امیدواریم دولت سیزدهم بتواند از ظرفیت اقتصادی کشور برای توسعه اقتصادی کشور استفاده کند. اتاق بازرگانی استان زنجان آماده همکاری در همه زمینه‌ها با بسیج بوده و تفکر بسیجی در اتاق زنجان حاکم است که با داشتن برنامه در این زمینه می‌توان موفقیت کسب کرد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان زنجان برنامه‌محور حرکت می‌کند که امیدواریم با افتتاح دفتر بسیج به فعالیت‌های قانونی اتاق سرعت ببخشیم.

انتهای پیام
captcha