برگزاری جلسه کارگروه «کتابخانه وقف در گردش» در گیلان
کد خبر: 4022452
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برگزاری جلسه کارگروه «کتابخانه وقف در گردش» در گیلان

جلسه کارگروه «کتابخانه وقف در گردش» با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز گذشته ۲۹ آذر ماه، در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 برگزاری جلسه کارگروه «کتابخانه وقف در گردش» در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جلسه کارگروه ایستگاه مطالعه با حضور مجریان این طرح در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزشی و با حضور حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسماعیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روز گذشته 29 آذرماه و در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام آل‌بو‌محسن، مسئول طرح ایستگاه مطالعه به توضیح و تبیین اهداف طرح پرداخت و ابراز کرد: این طرح با هدف دسترسی آسان مراجعین به مراکز درمانی و اداری دانشگاه علوم‌پزشکی به کتاب‌های داستان و رمان‌های اخلاقی، بالابردن سرانه میزان مطالعه، ایجاد آرامش روانی و ارتقا بهره‌وری از اوقات مراجعین، شاغلین و دانشجویان حاضر در مراکز آموزشی علوم پزشکی راه‌اندازی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های موجود با همکاری و مشورت تعدادی از فعالین عرصه کتاب، داستان و رمان انتخاب و گزینش می‌شوند. همه مخاطبین می‌توانند بدون هیچگونه تشریفات اداری کتاب مورد‌نظر خود را از قفسه کتاب برداشته و پس از مطالعه دوباره آن را به آن قفسه بازگردانند. 

در پایان جلسه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسماعیلی،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشگی گیلان به نقد و بررسی مطالب مطرح‌ شده پرداخته و با بیان توصیه‌های لازم در این عرصه اظهار کرد: دفتر نهاد که مجری و متولی این طرح است با قوت و قدرت از این طرح و برنامه پشتیبانی خواهد‌کرد.

در حال حاضر این ایستگاه مطالعه در 10 مرکز راه اندازی شده است و در آینده پنج مرکز دیگر نیز فعال خواهد شد. از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۵۰۰ جلد کتاب در قالب ۶۰ عنوان، جهت ایستگاه‌های مطالعه هزینه شده‌ است.

انتهای پیام
captcha