اجرای طرح «امداد هوشمند» در فارس
کد خبر: 4029423
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

اجرای طرح «امداد هوشمند» در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اجرای طرح «امداد هوشمند» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه این طرح به صورت خوداظهاری است.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 28 دی در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس، پرونده 96 درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط و مددجویان جهت ثبت درخواست خود باید به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند، افزود: اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است.

بذرافشان تصریح کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون، پرونده 200 هزار و 125 خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان فارس در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته  که از این تعداد، پرونده ی 160 هزار و 368 خانوار معادل 80 درصد کل پرونده ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان اضافه کرد: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده 158 هزار و 440 خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد 152 هزار و 758 پرونده معادل 96 درصد از کل پرونده‌های مستمری بگیران، پالایش شده است.

انتهای پیام
captcha