انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی لرستان برگزار شد
کد خبر: 4038409
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی لرستان برگزار شد

كارشناس تشكل‌های دينی و انجمن‌های اسلامی اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان از برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان لرستان خبر داد.

اردشیر آقایی، كارشناس تشكل‌های دينی و انجمن‌های اسلامی اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان اردشیر آقایی، كارشناس تشكل‌های دينی و انجمن‌های اسلامی اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از ظرفیت‌های مهم فرهنگی و تبلیغی برای ترویج و توسعه مباحث اعتقادی، دینی و اسلامی در جامعه و مساجد هستند، اظهار کرد: این کانون‌ها به‌صورت مردمی مدیریت و اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان لرستان هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، ادامه داد: بعد از انتخابات مجمع هر سال انتخاباتی تحت عنوان انتخابات هیئت رئیسه با حضور اعضای مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان لرستان برگزار می‌شود.

آقایی با اشاره به برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان لرستان، گفت: با رأی اعضای مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان، کریم خورشیدوند به‌عنوان رئیس، حجت‌الاسلام روزبهانی، نائب رئیس و مجیدرضا نوروزی به‌عنوان دبیر انتخاب شدند این در حالی است که ۱۲۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در سطح استان لرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha