پایان پروژه عمرانی احداث دارالقرآن شهر بلبلان‌آباد
کد خبر: 4048464
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
به زودی صورت می‌گیرد

پایان پروژه عمرانی احداث دارالقرآن شهر بلبلان‌آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اتمام پروژه عمرانی احداث دارالقرآن شهر بلبلان‌آباد با همکاری شهرداری به زودی خبر داد و گفت: بخشی از این دارالقرآن به امور فرهنگی شهرداری اختصاص می‌یابد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به فعالان فرهنگی دهگلان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در دومین سفر استانی خود به شهرستان دهگلان از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه عمرانی دارالقرآن شهر بلبان‌آباد و دیدار با ارشدی بخشدار این بخش از شهرستان دهگلان به نحوه تکمیل این پروه قرآنی پرداخت و با شورای اسلامی این شهر، شهردار و بخشدار در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری این شهر گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اتمام پروژه عمرانی احداث دارالقرآن شهر بلبلان‌آباد با همکاری شهرداری به زودی خبر داد و گفت: بخشی از این دارالقرآن به امور فرهنگی شهرداری اختصاص می‌یابد و در مقابل شهرداری نیز در تکمیل این پروژه مشارکت خواهد کرد.

عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای دهگلان، دیدار و تجلیل از امام جمعه شهرستان دهگلان، بررسی وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی ـ هنری شهرستان دهگلان، نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآنی و بیان مشکلات، رونمایی از پوستر نخستین همایش لیلاخ‌شناسی از جمله برنامه‌های اجرای در این سفر یکروزه بود.

در ادامه دیدارها و بازدیدهای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان دهگلان، نمایشگاه گروهی «قاب رویایی» آثار منتخب جمعی از بانوان هنرمند این شهرستان توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود؛ پایان بخش این سفر یک روزه، دیدار با دو نفر از هنرمندان شهر دهگلان بود، ابتدا با هنرمند و خبرنگار مرتضی یوسفی دیدار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از ایشان تجلیل و قدردانی شد، سپس با مداح و دف‌نواز بابک سیف پناهی در روستای کروندان از توابع این شهرستان دیدار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از سال‌ها تلاش و کوشش در حوزه مداحی و دف نوازی قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha