واریز بیش از ۷۷ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی
کد خبر: 4050166
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

واریز بیش از ۷۷ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با واریز بیش از ۷۷ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامیان البرزی رشد ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، امروز، 28 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار و ۱۷۹ حامی حمایت هزار و ۵۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۲۱ فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند، اظهار کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی بیش از ۷۷ میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی با بیان اینکه این مبلغ در قالب واریز مستقیم به‌ حساب فرزندان بوده است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

محمدی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha