افتتاح نمايشگاه آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار
کد خبر: 4062477
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
از سوی هم‌نمک انجام می‌شود

افتتاح نمايشگاه آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار

مدير طرح هم‌نمک مؤسسه خيريه متوسلين به امام رضا(ع) اعلام کرد: اولين نمايشگاه آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار 20 خردادماه افتتاح می‌شود.

افتتاح اولين نمايشگاه آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار توسط هم‌نمك

محمدرضا مشهدی، مدير طرح هم‌نمک مؤسسه خيريه متوسلين به امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ايكنا از افتتاح اولين نمايشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار با حمايت اين مؤسسه خبر داد و گفت: اين نمايشگاه محلی مناسب و پايدار برای عرضه آثار نفيس قابل رقابت توليد شده از سوی بانوان سرپرست خانوار است که در ادامه ساير اقدامات و طرح‌های حمايتی طرح هم‌نمک همچون طرح هبه، همام و ... صورت می‌گیرد.   

مشهدی در ادامه با اشاره به ويژگی‌های اين طرح، توجه به كيفيت و رقابتی كردن محصولات توليدی را رمز موفقيت آن جهت توليد ثروت از طريق مشاغل خانگی برای خانواده‌های كم برخوردار برشمرد.

وی با بيان نقش مهم سمن‌ها در ساماندهی و رونق مشاغل خانگی؛ توجه به اصالت و رسالت توليدات را از ديگر ويژگی‌های اين طرح ذكر كرد.

به گفته مشهدی بهره‌گيری از دانش و تجارب جهت توليد ثروت توسط مشاغل خانگی با استفاده از پيشران‌ها در قالب شركت‌های كوچک‌تر خانگی و برندسازی به منظور افزايش ضريب نفوذ و ثبات در بازار از ديگر اهداف مهم هم‌نمک در برگزاری این نمایشگاه است.

مدير طرح هم‌نمک در پایان گفت: اين نمايشگاه فرصتی مناسب برای حضور افراد صاحب نظر و اشخاص حقيقی و حقوقی برای حمايت از مشاغل خانگی بانوان سرپرست خانوار است.

یادآوری می‌شود، افتتاحيه نمايشگاه آثار نفيس بانوان سرپرست خانوار در آستانه ميلاد امام رضا(ع) روز جمعه 20 خردادماه از ساعت 17 در محل تهران، خيابان وليعصر، بعد از بيمارستان دی، نبش كوچه نيلو پلاک یک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha