فعالیت فرهنگی در دانشگاه امام رضا(ع) یک کار نمایشی نیست
کد خبر: 4080236
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

فعالیت فرهنگی در دانشگاه امام رضا(ع) یک کار نمایشی نیست

رئیس  دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ابراز کرد: کار فرهنگی در دانشگاه امام رضا(ع) یک کار نمایشی و فرمایشی نیست، بلکه رسالت، ماموریت و هدف جدی ماست و با تمام وجود تلاش داریم این کار را به سرانجام برسانیم.

مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، امروز اول شهریور ماه در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه که ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در محل این دانشگاه برگزار شد بیان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) هر چند یک دانشگاه غیر دولتی است، اما فراتر از یک دانشگاه دولتی و به دنبال آرمان‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی است که از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: رویکرد فرهنگی را ما در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) به عنوان یک رویکرد فرهنگی غالب می‌شناسیم و فرهنگ و هنر را نه تنها به عنوان یک پیوست به آموزش و پژوهش و بلکه آموزش و پژوهش را اساسا فرهنگی می‌شماریم.

رجوعی اضافه کرد: در جهت تحقق ماموریت فرهنگی نیز اساتید، خط مقدم ارتباط با دانشجو و دانشگاهیان هستند و نقش کلیدی را می‌توانند ایفا کنند و شاید فراتر از اجرای هر برنامه و برگزاری هر مراسم،  خود کلاس درس به عنوان کلاس کار فرهنگی است.

رئیس  دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ادامه داد: کار فرهنگی در دانشگاه امام رضا (ع) یک کار نمایشی و فرمایشی نیست، بلکه رسالت ، ماموریت و هدف جدی ماست و با تمام وجود تلاش داریم این کار را به سرانجام برسانیم و به عنوان یک دانشگاه جامع غیر دولتی منتصب به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که به دنبال ترویج آموزه‌های حضرت رضا (ع) است با هدف کادر سازی تربیتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف خود را پیش ببریم.

وی اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه که ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است نیز در همین راستا تعریف شده و مباحثی که در این دوره مطرح خواهد شد با محوریت این موضوعات است.

انتهای پیام
captcha