بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن
کد خبر: 4121021
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن

در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان لرستان منتشر شد.

۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، همگام و همراه با مردم شهیدپرور ایران اسلامی و اهالی انقلابی استان لرستان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن، عشق و ارادت خود را یک‌بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های آن به نمایش می‌گذارند.

 در بیانیه‌ای که به همین مناسبت منتشر شده است، آمده است: «یوم‌الله ٢٢ بهمن، یادآور رشادت‌ها و پایمردی‌های ملت بزرگی است که با دست‌های خالی؛ اما با ایمانی راسخ و مستحکم با وحدت، همدلی و با پشتیبانی از رهبری آگاه و نستوه، پای در راهی پر فراز و نشیب گذاشته و تا آخرین نفس‌های خویش از آرمان‌های خود دفاع کردند.

مجاهدت‌ها، شهادت‌طلبی‌ها نوید روزهای پر امید و آگاهی‌بخش را به همه ملت‌های جهان داده و در ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز ملت ایران می‌بینند که موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اسلامی راه روشن خویش را به درستی پیموده است.

 امروز بر همه ما و ملت‌های بیدار و آگاه است که با تأسی از فرامین رهبری هوشمند و آگاه به زمانه به نیات پلید دشمن پی برده و با وحدت و یکپارچگی آتش‌افروزی‌های دولت‌های استکباری و تکفیری را خاموش کنیم، ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، افق روشن خویش را در مقابل جهانیان قرار داده و با حفظ وحدت و یکدلی، اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) را تعقیب خواهد نمود.

 کار دیروز ما انقلاب و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی بود و هدف امروز ما حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی در پرتو رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

 اصحاب فرهنگ و هنر، جامعه مطبوعاتی، اعضای انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری استان ولایی لرستان همچون سال‌های پر شکوه دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبری و با حفظ وحدت و یگانگی با شرکت در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن بر آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای بزرگ تاریخ عزیزمان تأکید خواهد نمود و از دستاوردهای نظام اسلامی پاسداری خواهند کرد.»

انتهای پیام
captcha