تحریم‌ها سند افتخار سپاه است
کد خبر: 4124138
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

تحریم‌ها سند افتخار سپاه است

علی حجرگشت گفت: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سند افتخار است و این نهاد را برای پیمودن مسیر حق مصمم‌تر می‌کند.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ظهر جمعه، پنجم اسفندماه به‌مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با سردار علیرضاحیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به علاقه‌مندان مکتب ولایت، با بیان اینکه ان‌شاء‌الله خداوند متعال انقلاب ما را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) طبق وعده‌ای که داده شده متصل خواهد کرد، گفت: پرچم این انقلاب با دستان با کفایت مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

این مسئول با تشکر از زحمات سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان بیان کرد: ان‌شاء‌الله همکاری‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های اردوگاهی سپاه بیشتر بشود.

وی اضافه کرد: برابری و برادری بین بسیج و سپاه و آموزش و پرورش برقرار است و ان‌شاء‌الله روز به روز پررنگ‌تر خواهد شد تا شاهد تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در واکنش به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز در لیست تحریم گفت: تحریم در طول این ۴۴ سال بوده و سند افتخار سپاه است، تحریم نشان‌دهنده این است که راه ما درست است و برای پیمودن این راه درست مصمم‌تر می‌شویم.

وی بیان کرد: نقش سپاه در انقلاب در بیان امام راحل و رهبر معظم انقلاب کاملاً مشخص است. اگر سپاه نبود کشور نبود. سپاه در روزهای اول انقلاب و درگیری با منافقین، جنگ تحمیلی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، دفاع از هویت انقلابی، همکاری و تعامل در آموزش و پرورش و دفاع در سوریه و عراق نقش عمده و تأثیرگذاری داشته است.

انتهای پیام
captcha