یادواره شهدای دانشجوی پلدختر برگزار شد
کد خبر: 4127115
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

یادواره شهدای دانشجوی پلدختر برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی پلدختر با هدف گرامیداشت یاد و نام شش شهید این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، یادواره شهدای دانشجوی پلدختر در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شش هزار و ۵۴۹ شهید لرستان، امروز، ۱۸ اسفندماه با حضور قشر‌های مختلف و خانواده معظم شهدا در پلدختر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی درویشی‌پور، مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابالفضل(ع) استان لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز فضای مجازی به ابزاری تبدیل شده که دشمن از طریق آن اعتقاد ملت ایران را نشانه گرفته است.

وی تنها راه رهایی از دسیسه‌های دشمن را توسل به ولایت فقیه دانست و افزود: حوادث اخیر در برخی مدارس نیز از توطئه‌های شوم دشمنان است که نشان از استیصال آنها در رسیدن به اهداف‌شان دارد.

درویشی‌پور به نقش جهاد تبیین اشاره و اضافه کرد: امروز دشمنان می‌خواهند جوانان ما را به سمت و سوی ظلمت و گمراهی بکشانند که منادیان حق و حقیقت باید در قالب جهاد تبیین تلاش کنند نقشه‌های آنان را نقش برآب کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر نیز در این یادواره شهدا در سخنانی از جامعه دانشگاهی پلدختر به‌عنوان برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: این یادواره مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان است.

در پایان این یادواره از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی شهرتان پلدختر تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha