سید روح‌الله عجمیان، شهید شاخص سال ۱۴۰۲ سپاه البرز شد
کد خبر: 4129726
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

سید روح‌الله عجمیان، شهید شاخص سال ۱۴۰۲ سپاه البرز شد

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: شهید سید روح‌الله عجمیان به عنوان شهید شاخص این استان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

سید روح‌الله عجمیان

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه البرز، سعید صادقی، معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با بیان اینکه سالانه در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یکی از شهدای والامقام استان به عنوان شهید شاخص سال معرفی می‌شود، اظهار کرد: پس از هم‌اندیشی و بهره‌گیری از نظرات پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالین فرهنگی که با حضور سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز برگزار شد، شهید بسیجی مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان، شهید شاخص سال ۱۴۰۲ سپاه البرز شد.

وی اضافه کرد: معرفی شهدای شاخص بسیج از سال ۱۳۸۹ در راستای ترویج سیره زندگی شهدا ، معرفی الگوهای برتر دینی و انقلابی و آشنایی نوجوانان و جوانان با این الگوهای گوهربار، پایه گذاری شد.

این مسئول بیان کرد: شهید حسن جنگجو از شهدای استان آذربایجان شرقی به عنوان شهید شاخص آقا و شهیده شهناز حاجی شاه از شهدای استان خوزستان به عنوان شهیده شاخص خانم، منطبق با شاخصه‌های شهید شاخص کشوری در سال ۱۴۰۲ از طرف سازمان بسیج مستضعفین انتخاب و معرفی شدند.

شهید سید روح‌الله عجمیان ، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسیجیان مومن و انقلابی کمالشهر بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و نا آرامی‌های کرج، در محدوده بهشت سکینه (س) کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

انتهای پیام
captcha