راه‌اندازی کاروان «نسیم ولایت» در همدان
کد خبر: 4152400
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

راه‌اندازی کاروان «نسیم ولایت» در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از راه‌اندازی کاروان شادی نسیم ولایت به‌مناسبت عید غدیر خم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدانحجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از راه‌اندازی کاروان شادی «نسیم ولایت» در سه روز منتهی به عید غدیر خم در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این کاروان شادی همه ساله در ایام دهه ولایت در استان برگزار می‌شود، افزود: در سال جاری نیز هفت کاروان شادی در امامزادگان استان تشکیل شده و ضمن شادی و سرور به پخش شیرینی و شربت می‌پردازند.

زین‌العابدینی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در آستان مقدس امامزادگان گفت: این ویژه‌برنامه از هفتم تیرماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه در 20 امامزاده شاخص استان ادامه خواهد داشت. برگزاری جشن‌های شاد آسمانی در طول این دهه، برگزاری زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیری در سطح بقاع متبرکه، تبیین مفاهیم این دعاها و... از جمله برنامه‌های این دهه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان همچنین از برگزاری همایش سراسری بانوان ولایی در استان خبر داد و بیان کرد: در این همایش که در سطح امامزادگان شاخص هر شهرستان برگزار می‌شود از خدام افتخاری امامزادگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha