نهضت حسینی سرشار از عبرت‌های تاریخی است
کد خبر: 4159697
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

نهضت حسینی سرشار از عبرت‌های تاریخی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۳ حمزه(ع) با بیان اینکه واقعه عاشورا سرشار از عبرت‌های تاریخی است،‌ گفت: نهضت و قیام حسینی به ما می‌آموزد در مقابل ظلم و حکومت جائر باید ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل مهدویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)، امروز، 10 مرداد در نشست روشنگری فرهنگیان بخش سیلوانا که با محوریت جهاد تبیین درباره واقعه کربلا برگزار شد، گفت: قیام امام حسین(ع) موجب احیای سنت رسول گرامی اسلام(ص) و تجدیدحیات دین شد و این موضوع را کسی نمی‌تواند انکار کند.

وی هدف از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را اصلاح جامعه دانست، گفت: نهضت و قیام امام حسین(ع) به ما می‌آموزد، در مقابل جریان تحریف و بدعت‌گذاران، ظلم و حکومت جائر باید ایستادگی کرد و با جدیت تا سرحد جان به مبارزه برخاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)، فلسفه قیام امام حسین(ع) را تلاش برای احیای حکومت اسلامی عنوان کرد، افزود: امروز نیز باید بدانیم، حفظ دین از طریق حکومت اسلامی امکان‌پذیر است.

مهدوی خاطرنشان کرد: واقعه عاشورا سرشار از عبرت‌های تاریخی برای مردم همه زمان‌ها و همه مکان‌ها بوده و درس‌هایی دارد، که هم برای مردم جامعه، خواص و مسئولان عبرت‌آموز است.

انتهای پیام
captcha