3 هزار البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند
کد خبر: 4164210
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

3 هزار البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور غرب کشور از ۱۲ تا ۲۶ مردادماه برگزار شد، گفت: سه هزار نفر از این اردو‌ها بهره‌مند شدند.

اردوی راهیان‌نور

سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های بزرگ بسیج و سپاه و رویکرد ما بزرگترین مانور فرهنگی کشور در قالب اردوهای راهیان نور و اعزام علاقه‌مندان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی گفت: در دنیایی که دشمنان در صدد از بین بردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و تمام تلاش آنها این است که مصادیق انقلاب را کمرنگ کنند، دوران دفاع مقدس بهترین چراغ راه و ستاره راهنمای نسل امروز است و لذا اعزام‌ها با رویکرد حفظ ارزش‌ها و آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در ابعاد مختلف رزمی، جهادی، از خود‌گذشتگی و ایستادگی و مقاومت است.

این مسئول اظهار کرد: امروز قطعاً توجه به فرهنگ دفاع مقدس سرعت حرکت انقلاب را بیش از پیش افزایش می‌دهد و می‌توانیم چله دوم را با سرعت بیشتری طی کنیم. لذا، بر ماست که الگوهای دفاع مقدس را برای آشنایی نسل جدید و نیز احیای این فرهنگ پرمحتوا ارائه دهیم.

اخلاقی در ادامه با اشاره به اینکه امسال اردو‌های راهیان نور غرب کشور از ۱۲ مرداد آغاز شد و تا 26 مرداد ادامه داشت، افزود: بیش از سه هزار نفر از این اردو‌ها بهره‌مند و زائر مناطق جنگی استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان شدند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز تصریح کرد: زائران در این اردو از باشگاه افسران، تپه الله‌اکبر در شهر سنندج، یادمان عملیات مرصاد، یادمان پاوه بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای سپاه استان البرز نیز در بخش اردوی پیشرفت از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند، تصریح کرد: استان همدان در زمان دفاع مقدس و جنگ نقش بسیار برجسته‌ای داشته و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این باغ موزه بخشی از این فداکاری‌ها و حماسه‌های مردم شریف همدان و شهدای والامقام را به تصویر کشیده است.

انتهای پیام
captcha