اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری پانزدهمین آزمون ترنم وحی اعلام شد
کد خبر: 4167810
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری پانزدهمین آزمون ترنم وحی اعلام شد

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور اعلام شد.

پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی»

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، اسامی حافظان قبول شده و راه‌یافته به مرحله کشوری پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» به تفکیک مهد قرآن استان و شهرستان اعلام شد.

نفرات راه‌یافته به ترتیب تعداد از استان‌های یزد، مازندران، قزوین، مرکزی، تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و سمنان هستند.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» 

یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل ترنم وحی از 14 تا 20 مرداد به صورت حضوری و نظارت مدیران شعب و کانون‌ها با قضاوت داوران برگزار شد که پس از اتمام آزمون، فایل‌های صوتی ضبط شده به همراه فرم‌های داوری برای بررسی و اعلام نتایج به معاونت آموزش دفتر مرکزی مؤسسه ارسال شد.

همچنین با توجه به مصوبه شورای معاونان مهد قرآن، حافظان کل که نصاب قبولی را در مرحله مقدماتی بخش‌های کتبی و شفاهی کسب نکرده‌اند یا موفق به حضور در مرحله استانی نشده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی مهد قرآن و هماهنگی مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن در آزمون جبرانی شرکت کنند.

آزمون کتبی ترنم وحی 15 مهرماه سال جاری و آزمون شفاهی حفظ کل قرآن طی بازه زمانی 10 تا 15 مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha