اعزام قاریان خانه قرآن «یاوران ولایت» زابل به روستاهای این شهرستان
کد خبر: 4169073
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

اعزام قاریان خانه قرآن «یاوران ولایت» زابل به روستاهای این شهرستان

مدیر مرکز قرآنی «یاوران ولایت» زابل گفت: به مناسبت رحلت جانسوز حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) و بنا به درخواست مردم، قاریان این مرکز قرآنی به منظور تعلیم و ارج نهادن به قرائت قرآن، به روستاهای شهرستان زابل اعزام شدند.

اعزام قاری به روستاهاحجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد، مدیر مرکز قرآنی «یاوران ولایت» زابل در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: از زمان نزول قرآن بر پیامبر اکرم(ص) تا کنون، قرآن همواره به عنوان یک معجزه و کتابی که هدایت‌گر و راهنمای انسان‌ها بوده، مطرح است.
 
وی ادامه داد: عمل به کلام الهی و تعالیم انسان‌ساز قرآن، بشریت را از جهالت و تاریکی بیرون کشیده و علاوه بر جلای روح، به روشنایی هدایت می‌کند و باعث می‌شود تا انسان قدم به قدم به خداوند نزدیک و نزدیک‌تر شود، چه بسا انسان‌های زیادی در طول تاریخ بوده‌اند که با روی آوردن و ارج نهادن به تعالیم قرآن به مقام‌ والایی به لحاظ انسانی و اخلاقی رسیده‌اند و در مقابل، انسان‌هایی هم بوده‌اند که در مقابل با قرآن قرار گرفته و راه ظلمت و تاریکی را پیش گرفته‌اند و راه به بی‌راهه برده‌ و به عذاب الهی دچار شده‌اند.
 
مدیر مرکز قرآنی «یاوران ولایت» زابل افزود: قرآن چراغ راه و راهنمایی ارزشمند برای انسان‌هاست و عمل به تعالیم قرآن و کلام وحی، قطعاً و یقیناً انسان را به راه راست و نزدیک شدن به خداوند هدایت خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: به مناسبت رحلت جانسوز حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) و بنا به درخواست مردم، قاریان این مرکز قرآنی به‌منظور تعلیم و ارج نهادن به قرائت قرآن، به روستاهای شهرستان زابل اعزام شدند.
 
همچنین به همین مناسبت، دهمین محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور مردم و برخی از مسئولان محلی بخش مرکزی شهرستان زابل در روستای اِسکِل از توابع بخش مرکزی این شهرستان، با همت خانه قرآن و عترت یاوران ولایت و شورای اسلامی این روستا برگزار شد.
 
 

 

انتهای پیام
captcha