مسکن و داشتن سرپناه مطمئن جزء نیاز‌های اولیه هر جامعه است
کد خبر: 4169433
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
آیت‌الله علما:

مسکن و داشتن سرپناه مطمئن جزء نیاز‌های اولیه هر جامعه است

امام جمعه کرمانشاه گفت: مسکن و داشتن سرپناهی مطمئن جزء نیاز‌های اولیه هر جامعه‌ای است و در حال حاضر با توجه به وضعیت فعلی، خانه‌دار کردن مردم از شام شب هم واجب‌تر است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز ۲۶ شهریورماه در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نسبت به خانه‌دار شدن مردم کم‌برخوردار جامعه تأکید کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسکن و داشتن سرپناهی مطمئن جزء نیاز‌های اولیه هر جامعه‌ای است، افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت فعلی، خانه‌دار کردن مردم از شام شب هم واجب‌تر است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اگر مسئولان درست به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد لذا باید روح خدمتگزاری خصوصاً برای مسکن مردم ایجاد شود.

در این دیدار رامین الماسی، مدیرکل راه و شهرسازی استان به ارائه گزارشی از فرایند و چگونگی واگذاری زمین رایگان توسط این اداره‌کل پرداخت و گفت: گستره اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در استان به لحاظ کمی و کیفی نمود بسیار بالایی در زندگی مردم و جامعه دارد.

وی افزود: با الحاق یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین با ظرفیت ۲ هزار و ۶۰۰ واحد و اعطای تسهیلات به مردم به هر خانواده که فرزند سوم خود را پس از ۲۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آورده باشد حتی بدون در نظر گرفتن بند (ج) زمین رایگان اهدا خواهد شد.

الماسی در پایان با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ آیت‌الله علما اظهار امیدواری کرد با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری زمین و ساخت مسکن تا پایان سال‌جاری کرمانشاه جزء استان‌های پیشرو در کشور خواهد بود.

انتهای پیام
captcha