آغاز اجرای طرح قرآنی «بهترین کلام» در البرز
کد خبر: 4174292
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

آغاز اجرای طرح قرآنی «بهترین کلام» در البرز

مدیر دارالقرآن سپاه البرز از آغاز اجرای طرح قرآنی «بهترین کلام» در این استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی در مساجد استان برگزار می‌شود.

علی گلدوست مدیر دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز اجرای طرح قرآنی «بهترین کلام» در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف برگزاری کرسی‌های تلاوت مجلسی قرآن کریم در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت استان انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌صورت هفتگی هر روز به میزبانی یک مسجد یا پایگاه مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود و شرایطی ایجاد شده که فعالان قرآنی مساجد و پایگاه‌های مقاومت استان با حضور در این محافل قرآنی با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و با مشورت و هم‌افزایی در پیشبرد اهداف قرآنی از تجربیات هم بهره‌مند شوند.

این مسئول بیان کرد: در کنار برگزاری این طرح مسابقات قرآنی هم برای فعالان قرآنی در مساجد برگزار می‌شود و از این طریق استعدادهای قرآنی نیز شناسایی می‌شوند.

گلدوست توضیح داد: شرایطی فراهم شده که استعدادهایی که از طریق مسابقات قرآنی شناسایی می‌شوند در کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی شرکت کنند و با تقویت استعدادهای آنها هم زمینه برای حضور در مسابقات سراسری قرآن فراهم شود و هم آنها می‌توانند بعد از طی کردن این دوره آموزشی به‌عنوان مربی قرآنی فعالیت کنند.

مدیر دارالقرآن سپاه البرز یادآور شد: در پایان هر فصل، مراکز موفق در اجرای طرح بهترین کلام معرفی خواهند شد و پایگاه‌هایی که به‌درستی این مأموریت را دنبال کرده و ابتکار عمل و خلاقیت در این زمینه داشته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha