مشارکت ۴۵ میلیارد تومانی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین البرز
کد خبر: 4174377
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

مشارکت ۴۵ میلیارد تومانی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: طی شش ماهه ابتدای سال ۴۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۴۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و... است، گفت: در حال حاضر ۴۷ هزار و ۶۳۳ حامی، حمایت یک هزار و 697 یتیم و پنج هزار و 851 فرزند محسنین را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۴۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند، افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۱۵ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، گفت: مردم نیکوکار البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۴۸۷۸۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha