مسلمانان رسانه ملت مظلوم فلسطین باشند
کد خبر: 4175783
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
حجت‌الاسلام پورذهبی:

مسلمانان رسانه ملت مظلوم فلسطین باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز ظلم و ستم رژیم اشغالگر صهیونیسم بر همگان روشن و واضح است بنابراین مسلمانان باید حداقل در زبان و کلام خود بتوانند از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و هر کدام خود به یک رسانه برای ملت مظلوم فلسطین تبدیل شوند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: عملیات طوفان‌ الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت و قدرتی که به سایر کشورها قبولانده بودند، را درهم شکست.

وی افزود: ملت مظلوم فلسطین و اهالی غزه به ویژه گروه حماس با این اقدام نشان‌ دادند که برای تحقق و رسیدن به آرمان‌هایشان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ملت مظلوم فلسطین امروز به جهانیان نشان دادند که برای رسیدن به آرمان‌های خود حاضرند که هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند، بیان کرد: الگو این امر نیز این است که اگر ملت مقاومت نکند باید زیر بار ظلم بروند.

وی ادامه داد: در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی گروهی از مردم فلسطین عنوان کرده بودند ما بعد از 80 سال مظلومیت دیگر تصمیم خود را گرفته‌ایم که دیگر یا بمانیم و یا  نباشیم که این امر قابل تقدیر است.

پورذهبی با اشاره به اینکه این امر باید بین جوانان ما به الگویی تبدیل شود، گفت: امروز وظیفه تک‌تک مسلمانان این است که از مظلوم و ستمدیدگان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

وی افزود: امروز ظلم و ستم رژیم اشغالگر صهیونیسم بر همگان روشن و واضح است بنابراین مسلمانان باید حداقل در زبان و کلام خود بتوانند از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و هر کدام خود به یک رسانه برای ملت مظلوم فلسطین تبدیل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان یادآور شد: امروز همگان به عنوان یک وظیفه دینی و انسانی نوای ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان برسانند. 

انتهای پیام
captcha