برگزاری همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت»
کد خبر: 4176996
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

برگزاری همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت»

نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» به همت سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و همکاری دانشگاه‌های علم و فرهنگ و شهید بهشتی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی، نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» به منظور ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی و تنویر نقش متقابل دانشگاه و صنعت، به همت مرکز پایش مسئولیت اجتماعی و فرهنگی وابسته به سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و با همکاری دانشگاه‌های علم و فرهنگ و شهید بهشتی طی سوم آبان ماه برگزار می‌شود.

ارتقای دانش، بینش و آگاهی عمومی و سازمانی درباره مسئولیت اجتماعی، ترغیب شرکت‌ها و سازمان‌ها به ایجاد یا توسعه ساختار مسئولیت اجتماعی و ترغیب به ارائه گزارش پایداری و تشکیل شبکه کنشگران و همگرایی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی در چارچوب نظام دانش، از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

این همایش در بخش‌های گوناگونی نظیر پنل‌های تخصصی، خوانش تجربه، نمایشگاه مجازی و کارگاه‌های آموزشی پذیرای کنشگران مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در همایش می‌توانند به تارنمای همایش به نشانی srconf.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۲۹۹۰۲۵۹۵ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha