برگزاری جلسه قرآن حسینیه امام رضا(ع) + عکس
کد خبر: 4178287
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

برگزاری جلسه قرآن حسینیه امام رضا(ع) + عکس

جلسه تخصصی قرآن کریم حسینیه امام رضا(ع) شامگاه جمعه، ۵ آبان با حضور علاقه‌مندان به تلاوت برگزار شد.

برگزاری جلسه قرآن حسینیه امام رضا(ع) + عکس

به گزارش ایکنا از خوزستان، جلسه قرآن کریم شامگاه جمعه، 5 آبان ماه در حسینیه امام رضا(ع) برگزار شد. محسن حاجی، مدرس میهمان این جلسه مباحث ابتدایی تلاوت را توضیح داد سپس قاریان به تلاوت پرداختند. 

از مهم‌ترین مباحث جلسه که توسط مدرس جلسه مطرح شد می‌توان به موضوع ضرب آهنگ ذاتی کلمات قرآن و لزوم التزام به صحت و فصاحت الفاظ قرآن در تلاوت قاریان و همچنین لزوم یادگیری فنون صوت و لحن تلاوت به جهت زیباسازی بیشتر قرائت اشاره کرد.

این مدرس قرآن، در ادامه در پاسخ به پرسش‌های شرکت‌کنندگان توضیحاتی درباره قرائت تنغیمی و استعداد متفاوت افراد در ارائه قرائت تنغیمی پرداخت و پس از آن در مورد تکیه‌های صوتی توضیحاتی ارائه داد.

در پایان، طبق روال هر هفته، از قاریان برتر جلسه تقدیر به عمل آمد. 

یادآور می‌شود، جلسات تخصصی قرآن در حسینیه امام رضا(ع) با همکاری موسسه قرآنی امام رضا(ع) به منظور ارتقای قاریان، حافظان و مرتلان قرآن کریم هر هفته جمعه شب‌ها پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

گفتنی است، جلسات قرآن کریم حسینیه امام رضا(ع) به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و افراد برای آموزش و یادگیری قرآن کریم از مبتدی تا حرفه‌‎ای می‌توانند به مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) واقع در کیانپارس، نبش خیابان یک شرقی، مجموعه آموزشی اداری مدنیان مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۶۵۲۹۷۵۰۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha