شهادت مأمور لرستانی در تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت
کد خبر: 4181508
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

شهادت مأمور لرستانی در تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ستوان دوم «ایوب رومیانی» در عملیات تعقیب و گریز در شهر آبادان به فیض شهادت نائل شد.

حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: ستوان دوم «ایوب رومیانی» از مأموران لرستانی نیروی انتظامی استان خوزستان در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در آبادان به فیض شهادت نائل شد.

وی با اشاره به اینکه شهید رومیانی اهل رومشکان لرستان بود که در فرماندهی انتظامی خوزستان خدمت می‌کرد و در حین مأموریت بازداشت قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان به شهادت رسید، افزود: پیکر پاک این شهید والامقام پس از بازگشت به لرستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه زمان تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید ایوب رومیانی متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: با احتساب این شهید تعداد شهدای لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون شش هزار و 556 نفر خواهد بود و باب شهادت نیز همچنان باز است.

انتهای پیام
captcha