برگزاری دوره‌های تخصصی MBA و DBA توسط جهاددانشگاهی در لرستان
کد خبر: 4181619
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

برگزاری دوره‌های تخصصی MBA و DBA توسط جهاددانشگاهی در لرستان

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های تخصصی MBA و DBA برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: برای شرکت در دوره‌های آموزشی، متقاضیان باید دارای حداقل مدرک کارشناسی برای MBA و کارشناسی ارشد برای DBA باشند.

دوره‌های تخصصی MBA و DBA در جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان، امروز، 22 آبان‌ماه با بیان اینکه دانش و مهارت یکی از مهم‌ترین نیازهای مدیران امروزی است، گفت: واقعیت این است که مدیریت، جزو مشاغل ساده محسوب نمی‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی یک مدیر لازم است مهارت‌هایی از چند شغل گوناگون را داشته باشد تا بتواند کارش را به درستی انجام بدهد و سازمان را در مسیر درست هدایت کند، به همین دلیل تنها کسانی در این شغل دوام می‌آورند که واقعاً به آن علاقه داشته باشند.

فرامرزیان با بیان اینکه با پیگیری‌های متعدد، دوره‌های تخصصی MBA و DBA برای اولین بار در لرستان توسط جهاددانشگاهی لرستان برگزار و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، گواهینامه‌ معتبر قابل ترجمه اعطا خواهد شد، ادامه داد: برای شرکت در این دوره‌ها، متقاضیان باید دارای حداقل مدرک کارشناسی برای MBA و کارشناسی ارشد برای DBA باشند.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه تمامی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند، گفت: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب حوزه مدیریت و کسب و کار توسط این نهاد در استان برگزار خواهد شد.

وی به اهداف برگزاری این دوره‌ها نیز اشاره کرد و گفت: افزایش دانش تخصصی و شناسایی فرصت‌های جدید، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تقویت اعتماد به نفس و اطمینان کارکنان و تحول در فرهنگ سازمانی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها هستند.

فرامرزیان همچنین در خصوص سرفصل‌های تدوین شده برای این دوره‌های آموزشی پرکاربرد، گفت: ایده، خلاقیت، نوآوری و شناسایی فرصت‌ها، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت پروژه و مدیریت استراتژیک و تحلیل محیط کسب و کار، کسب و کار الکترونیک و راه‌اندازی کسب و کار جدید، مدیریت بازاریابی مدیریت مالی و مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری و اصول و فنون مذاکره و ... از جمله‌ این سرفصل‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برای متقاضیان این دوره‌های آموزشی پرداخت شهریه با تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: مدت زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی استان لرستان، ۳۰۰ ساعت است.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان در خاتمه گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره‌های تخصصی MBA و DBA می‌توانند با مراجعه به جهاددانشگاهی لرستان در ایام هفته به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه به آدرس خرم‌آباد، بلوار ولیعصر، نبش خیابان نیما، ساختمان جهاددانشگاهی و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۲۰۰۳۴۷ و ۰۹۱۶۰۷۷۵۴۶۹ تماس حاصل گیرند.

انتهای پیام
captcha