اجرای طرح چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4182853
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
همزمان با هفته کتاب

اجرای طرح چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: در سی‌ویکمین هفته کتاب در سال ۱۴۰۲ اجرای طرح چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد استان آغاز شد.

کتابخانه کانون های مساجد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر کانون‌های مساجد استان با اشاره به اینکه در سی‌ویکمین هفته کتاب در سال ۱۴۰۲ اجرای طرح چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد استان آغاز شد، اظهار کرد: زمان اجرای طرح چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد چهارمحال و بختیاری از سی ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «آینده خواندنی است» شروع شده و تا پایان سال اجرایی خواهد شد.  

حجت‌‌پناه با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ کتابخانه ذیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مشغول خدمت‌رسانی به عموم مردم در شهر‌ها و روستا‌ها هستند، افزود: ایستگاه مطالعه کتاب برای مراجعه‌کنندگان به ستاد استان ایجاد شده است تا ارباب رجوع از فرصت حضور خود در ستاد کمال استفاده را از یارمهربان داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه بچه‌های مسجد باید باعث کتابخوان شدن دیگران شوند، ادامه داد: این امر مهم مقدماتی دارد از جمله اینکه بچه‌های مسجد با کتاب خوب آشنا شده باشند.

حجت‌پناه تصریح کرد: کتابخانه‌های منتخب استان با چرخش کتاب‌ها در کتابخانه‌ها در طرح تبادل کتاب به استفاده بهتر از کتاب‌ها کمک خواهند کرد که این نیاز به خلاقیت و ابتکار بچه‌های مسجد دارد.

وی ضمن فراخوان ارسال ایده‌های چابک‌سازی کتابخانه‌های مساجد، گفت: بچه‌های مسجد ایده‌های خود را در اختیار دیگر کانون‌ها و کتابخانه‌ها قرار داده و به ستاد استان ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha