یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4190527
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در یزد برگزار می‌شود

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان در این سازمان خبر داد.

فاطمه سعادتجو، معاون آموزش جهاددانشگاهی استان یزدفاطمه سعادتجو، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان در این سازمان خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه هشتم دی‌ماه در دو حوزه دانشگاه علم و هنر واقع در بلوار دانشجو ویژه بانوان و ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی یزدواقع در بلوار شهدای گمنام ویژه آقایان با رقابت بین یک هزار و ۱۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی داوطلبان آقا این دوره را ۴۱۶ نفر و داوطلبان زن را ۵۹۹ نفر ذکر کرد و گفت: پذیرفته‌شدگان این دوره جذب دستگاه‌های بهزیستی، محیط زیست، اداره کل زندان‌ها و دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

وی با بیان این که درهای حوزه‌های برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ به روی داوطلبان گشوده خواهد شد، گفت: آزمون رسماً از ساعت ۹:۰۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

معاون جهاددانشگاهی یزد در پایان یادآور شد: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار و نظارت بر آن در استانها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha