آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4190942
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری لرستان از اتمام فرآیند طرح شهید زین‌الدین و برگزاری آزمون استخدامی در قالب این طرح در لرستان خبر داد.

علی جهانی، معاون توسعه مدیریت منابع استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، علی جهانی، معاون توسعه مدیریت منابع استانداری لرستان شنبه، نهم دی‎ماه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری لرستان، گفت: در دولت سیزدهم مجوزهای استخدامی به نام شهدا نامگذاری شده که یکی از آنها طرح شهید زین‌الدین است که در دی‌ماه ۱۴۰۱ به استانداری‌ها ابلاغ شده که به استان لرستان نیز همانند سایر استان‌ها در قالب این طرح سهمیه‌ای برای استخدام اختصاص یافته است.

وی افزود: منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش اختیارات استانداران از پایه‌های اساسی در این طرح است که در آن به ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش بهره‌وری در دستگاه‌ها اشاره شده است.

معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان با بیان اینکه موضوع بومی بودن و خدمتگزاری به مردم از جمله دیگر اهداف طرح شهید زین‌الدین است، گفت: در طرح شهید زین‌الدین شرایط ویژه‌ای برای جذب جوانان مؤمن، نخبه، متخصص، انقلابی، تحول‌خواه و واجد شرایط در جایگاه‌های مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های استان در نظرگرفته شده است.

جهانی ادامه داد: بخشی از سهمیه این طرح به نخبگان واجد شرایط معرفی شده از طرف بنیاد نخبگان استان به منظور شرکت در آزمون استخدامی تعلق خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان با اشاره به نحوه فرآیند تقسیم‌بندی این مجوز، اظهار کرد: پس از تهیه طرح پیشرفت استان (مبتنی بر مشکلات، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و آمایش سرزمین استان) در بین هفت دستگاه اجرایی استان و همچنین انجام فرایند تامین اعتبار مورد نیاز این طرح به مرحله پایانی خود رسیده و موضوع به منظور برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش یا جهاد دانشگاهی به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس شده است.

انتهای پیام
captcha