کنفرانس ملی «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4191006
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
بهمن‌ماه امسال؛

کنفرانس ملی «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» در لرستان برگزار می‏‌شود

کنفرانس ملی «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» طی روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه با حضور پژوهشگران و اساتیدی از دانشگاه‌های مختلف کشور و سازمان‌های علمی مرتبط به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

فراخوان کنفرانس ملی «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کنفرانس ملی «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» طی روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه با حضور پژوهشگران و اساتیدی از دانشگاه‌های مختلف کشور و سازمان‎های علمی مرتبط به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

این کنفرانس ملی در محورهای نقش و‌ جایگاه ارگانیسم‌ها در بیوتروریسم و دفاع زیستی، طراحی الگوی نظام دفاع زیستی، جایگاه پدافند غیر عامل در دفاع زیستی، ملاحظات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و اقتصادی دفاع زیستی و بیوتروریسم، بیوتروریسم و مخاطرات غذایی و زیست محیطی، نقش علوم پزشکی و علوم پایه پزشکی در دفاع زیستی، جایگاه و کارکرد علوم انسانی در دفاع زیستی، جایگاه فناوری‌های نوظهور در بیوتروریسم و دفاع زیستی برگزار می‌‏شود.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات یا مقالات کامل تا سی‎ام دی‎ماه جاری  و آخرین مهلت ثبت‌نام در کنفرانس نیز تا 15 بهمن‌ماه امسال اعلام شده است و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس ملی می‎توانند با ورود به سایت مربوط به این کنفرانس به نشانی‌های https://biodef.lu.ac.ir/ biodef@lu.ac.ir  برای نام‌نویسی اقدام کنند.

در برگزاری این کنفرانس ملی سازمان شیلات ایران، مرکز تحقیقات بیماری‎های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران، انجمن ژنتیک ایران، انجمن ماهی‎شناسی ایران، شبکه مراکز شهید فهمیده، دانشگاه‌های افسری امام علی(ع)، اراک، کردستان، علوم پزشکی لرستان، آزاد خرم‎آباد، رازی و فنی و حرفه‌ای، مؤسسه آموزش عالی زندشیراز مشارکت دارند.

نشانی دبیرخانه این کنگره ملی نیز خرم‎آباد، کیلومتر 5 جاده تهران، دانشگاه لرستان، دانشکده علوم پایه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha