فاز اول مسجد جامع چوار تکمیل می‌شود
کد خبر: 4192061
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

فاز اول مسجد جامع چوار تکمیل می‌شود

فرشاد دوستی از تکمیل فاز اول مسجد جامع در شهرستان چوار تا پایان سال خبر داد.

مسجد جامع چوار، استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، در نشست مجازی کار و کرامت که شامگاه چهارشنبه،  13 دی‌ماه در بستر پیام‌رسان ایتا برگزار شد، فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در پاسخ به سوال خبرنگار ایکنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مساجد استان اظهار کرد: فاز اول مسجد جامع چوار تا پایان سال تکمیل و آماده استفاده می‌شود.

وی افزود: تا کنون مساجد جامع شهرستان‌های آبدانان و دره شهر تکمیل و تحویل داده شده و مسجد جامع ایوان نیز سعی بر آن است در سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل داده شود.

دوستی ادامه داد: اعتبارات مناسبی از منابع مختلف استانی، اعتبارات نفتی و اعتبارات اربعین برای توسعه، تکمیل و تجهیز مساجد استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص مساجد سایر شهرستان‌ها نیز اظهار کرد: اغلب شهرستان‌ها مشکلی ندارند اما چنانچه فرمانداران به عنوان رؤسای شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان پروژه‌ای در حوزه مساجد تعریف کنند، اداره‌کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد وارد عمل شود.

وی در خصوص پروژه برج هنر ایلام که یکی از مطالبات اصلی اهالی فرهنگ و هنر استان است، افزود: برج هنر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امسال برای این پروژه از محل اعتبارات استانی ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

دوستی گفت: تلاش مدیریت ارشد استان این است که از محل مولدسازی اعتبارات مناسبی برای تکمیل این پروژه تزریق شود تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری باشیم.

وی اظهار کرد: از سمت صالح آباد تا مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است، بیشتر مسیرها تکمیل شده و از سمت مهران به طرف مرز هم اعتباراتی در نظر گرفته شده که هم اینک در حال تکمیل این مسیر هستیم.

انتهای پیام
captcha